Herr Botvidzon :-)

Ja, då var man en gift man då hehe. Vaknade tidigt igår, skulle följa med Kjell, Evamy, Fredrik och Alva till tågstationen. E, F & A skulle åka och till Nybro. Det var verkligen hur kul som helst med besök och att få träffa lilla Alva, sötaste barnet jag har sett hehe, nu längtar man ju verkligen tills ens egna barn kommer.
 
Efter jag och Kjell släppt av dom vid tågstationen så åkte vi vidare och letade upp Stadshuset, sen åkte vi tillbaka hem, åt frukost och gjorde oss iordning.
  Kl.10:15 ungefär var vi inne i vigselsalen i Stadshuset, hon som vigde oss förklarade oss Man och Hustru och jag fick kyssa bruden :)
  Det var fint, men gick snabbt. 

Efter vigseln så åkte vi tillbaka hem, fikade och pratade lite. Sen gick jag och Kjell en lång promenad med Mille, kul att få gå och prata lite med Kjell, supertrevlig gubbe de hehe. 
 
Älsklingens syrra kom på besök sen på eftermiddagen, då åkte vi alla på en jättemysig restaurang som heter Hamlet! jag beställde in plankstek och den var huuuur god som helst, kommer lätt besöka den restaurangen fler gånger.
 Efter restaurangbesöket åkte mamma och Kjell hem.

På kvällen kom C´s föräldrar och hälsade på, vi fick en jättefin blombukett av dom, och fina kort. Tack så mycket :)
  Vi fikade och pratade. Kul att man har fått världens snällaste svärföräldrar :)






Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tycker oxå att det är en supertrevlig gubbe. :))

Hade ni killsnack?

2009-02-06 @ 21:08:23
Postat av: Becka

Grattis till bröllopet =) Jätte fina bilder, ringar m.m =)

2009-02-07 @ 16:50:08
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Postat av: Becka

Det förstår jag =) Ikväll blir det nog Melodifestivalen och kanske en film. Och imorgon ska jag vara barnvakt =). Vad ska ni göra för kul då? =)

2009-02-07 @ 19:23:06
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Postat av: Becka

Jag och min sambo ska vara barnvakt åt hans brorsbarn. Ja det ska bli kul, åka pulka och så =). Ne att städa är inte så kul men måste ju göras med jämna mellanrum.

2009-02-08 @ 12:24:49
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Postat av: CAT

Ja då var ni gifta då! =)

Ni var jättefina!

Grattiskramar till er båda!

2009-02-08 @ 21:39:51
URL: http://catmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0