En dag på IKEA!

Jag och älsklingen lämnade hundf*n hemma ensam idag, tog bussen till IKEA, men före de gick vi in och handlade några bebiskläder på Lindex, jag valde brallorna och C valde bodys och strumpor samt någonting mer jag inte kommer ihåg vad det var hehe.
  Sen drog vi iaf iväg runt hörnet där IKEA ligger, tog en IKEA-påse och fyllde den med kudde, täcke, spjälskydd, piss-skydd, matta, förvaringslådor m.m. allt till blivande barnets rum. Så har fått det ganska så najs där inne nu måste jag säga. Enligt mig alltså. :) Lägger in lite bilder så får ni avgöra vad ni själva tycker.




Kommentarer
Postat av: Sis

Va fint det blev! ^^

2009-01-24 @ 18:45:47
Postat av: Billy Andersson

Tackar tackar. Hon kommer nog trivas bra i rummet.

Jag var hos min syster idag hon fyller år. Så jag har varit där en stund. Hur har du själv haft det i helgen?

Mvh Billy

2009-01-24 @ 22:22:09
URL: http://djmirakulix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0