Första dagen!

Idag var första dagen på nya jobbet! kom 30min förtidigt så köpte en kaffe och satte mig i personalrummet och drack och läste en tidning. Så blev kl. 10 och jag och en tjej som också hon var där första dagen fick sitta och lyssna på när chefen gav oss en snabb utbildning på några timmar. Efter det så gick vi ut till de övriga i personalen, jag tog ett headset och pluggade in i nån slags switcher så jag kunde lyssna på när en erfaren kille bokade in lite möten.
    Helt plötsligt var det dags att gå hem, så imorgon känner jag mig hyfsat redo att köra igång på riktigt, ska bli spännande!

Önska mig lycka till! hehe :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till! Säg fel namn på företaget när du svarar tre gånger imorgon så får du en kaka!

2009-02-17 @ 23:16:28
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Annika

Jag lovar dig att om du säger fel så kommer den som ringer inte märka det alls. När jag satt på en slags kundtjänst så höll mina arbetskamrater på och testade det där ibland. De svarade "Coca Cola" "Leksaksfabriken" och allt möjligt som verkligen INTE var det vi pysslade med. Ingen reagerade ens. Eller så kan du göra som en som hette Moa och svara "Välkommen till XXX det är Morgon." Det roligaste var att det var kväll. =D

2009-02-18 @ 11:08:08
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: stine

nej jag mår skit :(

ont i huvudet :(

2009-02-18 @ 11:44:23
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja men den känslan går över väldigt fort, alltså det obekväma med att sitta bredvid andra. Man inser att det är sällan de andra och du själv är lediga länge nog för att ens registrera vad de andra gör. Man är så inne i sitt eget sålänge samtalen kommer in iaf. Eller du kanske ringer ut? Då är det ju ännu bättre, för då kan du styra mer själv kanske.

2009-02-18 @ 13:51:32
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Lena

Lycka till

2009-02-18 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0