Jobb!

Dagen började bra, precis innan jag skulle dra till City, så ringde telefonen. Det var tjejen som intervjuade mig i förra veckan, hon undrade om jag fortfarande var intresserad och självklart svarade jag ja. Hon sa att jag hade gett så bra intryck då vi talades vid senast. Aldrig fel att höra något sånt :)
   Det fanns bara två lediga platser och jag såg ett helt A4-papper fullt med namn på folk som sökt och skulle bli intervjuade, så jag hade inte så höga förväntningar på att få jobbet. Men imorgon kl. 10:00 ska jag och den andre som fick en plats gå på en utbildning. Känns kul och spännande.

Idag har jag varit och handlat lite i stan, samt klippt mig och färgat håret.

Kommentarer
Postat av: Evamy - Äntligen är Alva här!

Grattis! Klipp dig och skaffa jobb heter det ju ;) hehe

Köpte du en ny jobboutfit i stan med eller? ;) Vad ska du göra på jobbet?

Måste säga att jag är imponerad, så mycket som du har förändrats sen du träffa Stine! Och självklart till det bättre, verkar ju kanon att ni flyttade också. En nystart liksom :) Hoppas att det fortsätter :)

2009-02-16 @ 21:02:12
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: stine

stolt över dig älskling

2009-02-16 @ 21:34:17
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Lena

Kan man få se en bild tack. Lycka till i morrn.

2009-02-16 @ 22:19:11
Postat av: Annika

Grattis grattis! Vad roligt att du fick det!

2009-02-16 @ 22:42:20
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0