Fixar/slappardag

Hallå på er! Idag har jag och Stine fixat ut allt som inte ska vara i rummet som vi ska fixa till ett barnrum, Sen så satte jag upp lampa i taket samt satte på dörrarna på hyllan, så nu börjar vi få lite ordning i barnrummet äntligen. Det som är kvar att fixas där inne nu är att måla väggarna, sen förmodligen sätta dit nån ball bård, upp med en spjälsäng och in med lite andra praktiska saker. Har gott om tid på oss så inte så stor brådska enligt mig. S tycker däremot tvärtom hehe.


Sen på kvällen lagade jag och Christine supergod och enkel mat. En pastaröra med tonfisk, krossade tomater, stekt lök och vitlök samt lite kryddor och persilja.
   Avslutade kvällen med att se på "Fun with Dick & Jane", kul film som de flesta Jim Carrey rullar är enligt mig.

Nu är Det nanna kudden, så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0